mBank

Komunikat prasowy mBanku

19.04.200615:00

VoIP w mBanku

mBank wprowadził możliwość zasilenia konta telefonii Internetowej (VoIP) w serwisie transakcyjnym. W chwili obecnej Klienci mBanku mogą skorzystać z oferty dwóch operatorów: HaloNet i Tele24.

Aby skorzystać z zasilenia telefonu w technologii VoIP należy:

  • po zalogowaniu, wejść w zakładkę "Doładuj telefon", 
  • wybrać operatora telefonii internetowej,
  • podać identyfikator Klienta (w zależności od operatora i usługi może to być numer, nick lub adres email) i wpisać kwotę doładowania,
  • zatwierdzić transakcję hasłem jednorazowym lub smskodem.

Klienci mBanku mają możliwość zasilenia:

  • konta HaloNet - dowolną kwotą
    • usługę Tele24/karta - kwotą 10, 20, 50 lub 100 zł;
    • usługę Tele24/bez ograniczeń oraz Tele24/dom – dowolną kwotą.

Zwykłe połączenia VoIP są tańsze niż typowe rozwiązania telefoniczne (zwłaszcza międzymiastowe i międzynarodowe). Poza tym abonent posiada niespotykaną dotąd mobilność. Może połączyć się w dowolnym miejscu w kraju i na świecie, (gdzie jest Internet), będąc jednocześnie dostępnym pod swoim numerem stacjonarnym. Użytkownicy tradycyjnych telefonów nie muszą porzucać swych przyzwyczajeń. Specjalne bramki oraz zewnętrzne telefony IP pozwalają na prowadzenie rozmów bez użycia komputera, jak za pośrednictwem zwykłych aparatów - mówi Arkadiusz Malicki z Wydziału e-commerce mBanku.

Aby skorzystać z połączenia za pomocą VoIP należy posiadać:

  • stałe symetryczne łącze internetowe – min.128 KB/s
  • komputer z systemem Windows 2000/XP lub Windowe 98/ME
  • port USB zgodny ze standardem USB 1.1 (dla telefonu USB)

VoIP z angielskiego - Voice over Internet Protocol, to technologia umożliwiająca wykonywanie połączeń głosowych przez komunikator, bramkę lub specjalny numer na telefony stacjonarne i komórkowe. VoIP umożliwia również połączenie na telefony satelitarne, infolinie oraz numery o wyższej opłacie za połączenie.

Załączniki

Arkadiusz Malicki
GRAFIKA
70 kB